Annons:
Etikettfrån-värd-och-medarbeare
Läst 1355 ggr
leemland
9/12/14, 8:36 PM

Någon som vill skriva en artikel ?

Hejsan,

Finns det någon här inne som skulle vilja göra en liten artikel om modellfoto? Kanske om hur eller varför du började med modellfoto? Hur det ser ut när du tar fotot? Förberedelserna? Ja , vad som helst så länge det handlar om modellfoto/foto :) 

Är du intresserad så skicka ett PM till mig :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Varga
9/21/14, 11:48 PM
#1

Jag skulle nog kunna skriva något ur modellens synvinkel (har ju ändå hobbymodellat i 4, 5 år), vad känner du/ni här inne behövs? :)

leemland
9/22/14, 7:12 PM
#2

#1 Det får du mer än gärna göra! :) Du kan skriva vad du vill, hur det är ur modellens synvinkel som du föreslår tycker jag låter bra :) Men som sagt får du själv välja :) 

Du kan skicka PM till mig så kan vi prata där :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
10/26/14, 12:17 PM
#3

Söker fortfarande någon som kanske vill skriva en artikel :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

bgtommyalm
10/28/14, 4:51 PM
#4

Jag kan försöka om du vill 😉

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

leemland
10/29/14, 9:00 PM
#5

#4 Haha det får du gärna göra om du vill 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
12/27/14, 5:19 PM
#6

Puttar upp denna igen . 

Intresserad? PMa mig då! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: