Annons:
Etikettjag-söker-modell
Läst 1741 ggr
Kille33
10/19/13, 5:32 PM

Fotografer Modeller i Skåne? Intresse? Kolla in

Tycker det vore roligt att dra igång en mindre träff, modeller fotografer och kanske MUA om så vill. Har haft några sådana träffar innan och det har blivit väldigt lyckat, dock har det då varit på sommaren, men vi kan ju säkert ordna det nu också. Så, till en början, finns det något intresse av detta??

PM mig eller skriv här, så kan vi kanske komma fram till något som passar. Blir vi ett bra gäng, så kan man ju även ha återkommande träffar, kan lära varandra lite tips och tricks med kamera, program etc

Jag bor i Södra Skåne, utanför Malmö.

Hör av er

Annons:
bgtommyalm
10/19/13, 5:40 PM
#1

Kul tanke och frågan är som sagt hur stort intresse som finns. Det geografiska är alltid ett litet krux men med framförhållning borde det gå att lösa. Jag skulle gissa att det behövs lite tid för att få ihop det. Låt oss se hur det går.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Kille33
10/20/13, 12:42 AM
#2

Ja man får börja någonstans:) Vart i Sverige bor du själv? Jag är inte ute efter att träffas flera hundra stycken som på KG-träffen i Halstahammar, som du säkert känner till? , utan jag är ute efter en social sammankomst, inte fler folk än att man kan prata med alla, lär sig, har trevligt och så.

När jag haft träffar innan, så har jag bjudit på grillat och sallad, även kaffe och kakor, det har varit uppskattat. Har blivit en hel del fina bilder också genom åren. Nu har jag dock haft stiltje bland fotograferingen och har inte blivit något på något år:(

Vad kör du med för system?

Po A
10/20/13, 10:02 AM
#3

Detta låter trevligt.

Jag skulle kunna tänka mig vara med…

Po..

Kille33
10/20/13, 12:27 PM
#4

Hejsan Po

Vad roligt med så positiv respons, det gläder mig verkligen. Bor du också i Skåne? Skriver även PM till dig.

vi hörs snart igen

bgtommyalm
10/20/13, 6:02 PM
#5

#2, jag bor i Karlshamn i Blekinge och kommer ursprungligen från Helsingborg för många år sedan. Någon KG-träff kände jag dessvärre inte till men hittade lite på nätet.  Vad jag har med mig i tankarna kring detta är att det måste vara seriöst och ha ett innehåll eftersom det kommer att kopplas ihop med iFokus. Jag som Sajtvärd har ett ansvar för vad som sker på sajten.
Missförstå mig rätt, jag är alls inte negativ till dina tankar.
Hur tänker du kring lokal och annat praktiskt. Utomhus vid den här årstiden blir väl inte så kul.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Kille33
10/20/13, 9:28 PM
#6

Hej där igen

Klart det är seriöst, allt jag gör i livet är seriöst, problemet är bara när andra inte är seriösa. Men att det kommer att kopplas ihop med iFokus är ju inte så stor risk. Vi träffar varandra här och knyter en första kontakt här, men det är ju inte så att vi kommer att genomföra träffen eller större delen av marknadsföringen av träffen, på denna sidan, så det behöver du inte vara orolig för.

Men du är givetvis väldigt välkommen om du vill komma. Vad gäller lokal och så, det får man se beroende på hur många som visar intresse. Ännu är det typ jag och evt en till, till två pers behövs ingen större lokal, ha ha

Annons:
Metnal
10/21/13, 11:25 AM
#7

Blir det en större träff så det känns värt för mig att åka från Göteborg är jag absolut intresserad. Alltid kul att träffa nya kontakter. :)

/Linnéa

http://facebook.com/metnalized

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

[PeterWem]
10/22/13, 9:59 AM
#8

Har en portabel studio, med pappersbakgrund och blixtar.

Kille33
11/6/13, 9:14 PM
#9

Hej där alla. Ni har vi ju blivit några stycken, tänkte höra om intresset fortfarande är något som finns och isåfall kanske kunna bestämma något närmare?

Upp till toppen
Annons: