Annons:
Etikettjag-söker-modell
Läst 2895 ggr
Bim
9/9/12, 2:27 PM

Söker modell i Stockholm

Jag ska göra en fotografering den 17 och/eller 18 november i Stockholm och söker en modell till detta, det spelar ingen roll om det är en kvinnlig eller manlig utan det enda kravet är att du måste känna dig bekväm framför kameran och inte vara ormrädd.
Har nämligen en ca 6 meter lång nätpyton som också kommer modella, gärna på/runt modellen.

Jag går HvFoto år tre i Sundsvall, så jag är ingen proffsfotograf men har lite erfarenhet iaf. Det är ingen betaljobb men du kommer få bilderna och ditt namn kommer stå med där jag lägger upp dem.

Mvh Moa Palo

Annons:
Bim
9/9/12, 2:31 PM
#1

Du kan antingen skriva här eller mejla mig på: moa_inez@hotmail.com

bgtommyalm
9/9/12, 4:13 PM
#2

Synd att jag inte bor i Stockholm jag hade gärna ställt upp om jag fallit dig i smaken. Hade en gång två stycken nätpyton på 2 meter vardera och kan fortfarande känna deras varma lena skinn.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Bim
9/9/12, 6:14 PM
#3

Ja det var synd!

Hanna
9/10/12, 2:23 PM
#4

Äsch då, är inte i Sthlm just då. :( Kommer vara i Sthlm mellan ca 26 september och 5e oktober. :/

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Bim
9/10/12, 6:14 PM
#5

#4 Skulle du vara intresserad att bli fotograferad om du hade varit i sthlm?

Hanna
9/10/12, 6:36 PM
#6

#5 Jo, eventuellt. Aldrig blivit fotograferad förr direkt, så det beror på. Oskyldig

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
Varga
9/11/12, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Åh vad roligt! :D Jag ställer gärna upp, vill du ha parbilder är min sambo modell också. Bifogar en av de få bilder (hittills) vi har tillsammans;

Bim
9/15/12, 6:39 PM
#8

#6 Synd att du inte kunde då, det hade kanske varit kul att testa!

#7 Åh, kul! Jag har gärna så många modeller som möjligt på plats ifall någon skulle ångra sig/bli sjuk eller så. Du och din sambo får gärna ställa upp! :) Kan du mejla mig på moa_inez@hotmail.com så kan vi prata mer där?

Upp till toppen
Annons: