Vad modig du är. :)
Jag tycker mest om mittenbilden, man får mest kontakt med dig och kissen där, jag ser kärleken.
Väldigt fint ljus och skärpa.
Ett tips är att nästa gång våga titta upp, så man ser din blick, titta på katten eller åt sidan, man behöver som tur är inte se in i kameran.
Vad kul att du delade med sig av ditt experiment, jag ser fram emot fler bilder.
här är enbild på mig som min lille bror tog för ett tag sen! jag är ingen van modell men älskar att bli fotad!
TS; Jättefint, väldigt mycket uttryck i bilderna tycker jag! :D Du förmedlar väldigt mycket känsla i alla bilderna.
#6 Nu har jag inte 100%ig koll på regler och så men jag skulle spontant säga att du gärna får skapa en egen tråd istället för att "sno" Ylva-Lis tråd. Tror att det skulle kännas bättre för henne, då du faktiskt inte ens kommenterat hennes bilder. :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Tack! :) Jag ogillar verkligen att stå framför kameran och gör det helst inte, så det värmer.
#6 Jag tar inte illa upp, även om det kanske hör till god netikett att inte hoppa in i andras trådar så, men jag tror du får mer uppmärksamhet över din bild om du gör en egen tråd. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
#8 förlåt, ska göra en egen tråd:) föresten jätte fina bilder!