Ser trångt ut =), vid sidorna, mer luft hade varit att föredra. Likaså att rdigera bort den skrynkliga bakgrunden vid hennes huvud.
Känns kanske lite rakt upp och ned, lite stelt, å andra sidan finns modeaktiga bilder som är sådana.
Ljuset är kanske lite "hårt" ( skarpa skuggkanter ), men å andra sidan är det väldigt populärt måd hårt ljus idag, att tex simulera solljus i stidio.
Om man har en kamerablixt kan man som Moderskeppet tipsar om, använda en sked framför blixten för at få ljuset att sprida sig och studsa tilbbaka på modellen från fler håll ( då blir intrycket ett mjukare ljus, softare skuggkanter ).
Har du en lös kamerablixt så kan många modeller triggas av den interna blixten i kameran och då kan man placera blixten lite var man vill, dp blir det lättare att få kontroll över ljuset.
Jag tycker att bilden är skitbra! Visst ser det lite trångt ut men det passar på den här bilden tycker jag. Jag tycker också om det hårda ljuset och skuggorna. Modellens blick är också sjukt snygg. Den enda invändningen jag har är att jag skulle velat se lite mer av modellens armar. Att bilden antingen beskärs lite under armvecken alternativt lite ovanför. Om jag inte minns fel har lagt ungerfär samma armveckskommentar på någon annan av dina bilder?
Skulle vara roligt att se en bild på modellen i profil för att göra en liten förbrytarfoto-bildserie av det hela. 
bakministeriet.blogspot.com