Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettoff-topic
Läst 1258 ggr
Ylva-Li
0

Era planer för 2013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur ser era planer ut för det nya året? Nåt ni vill förverkliga? Drömmar och mål?

Själv vill jag utveckla modellfoto mer. Så bor du runt Uppsala och vill bli fotad, säg till. :) (Kör tfp "Time for print" dvs gratis åt båda håll)

2013 bjuder också på några kattutställningar där jag ska stå med studion. Katter är också fina modeller. ;) Det är ett roligt jobb och alltid överaskande! 

Har ni gjort nåt skoj under jul? Fotat, modellat?

Själv blev jag faster åt en liten tös den 121212, så henne har jag fotat, och ska fota mer i studio sen med storasyster.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

leemland
0

Grattis :)

Jag tror också jag ska försöka utveckla mig inom modellfoto :) Skulle egentligen testat en massa i jul på min syster som äär hemma, men då jag legat sjuk en hel del och inte haft viljan att plocka fram kameran så har det inte blivit något :(

Ska också testa på lite bröllopsfotografering i sommar då ett par kompisar till oss gifter sig :)

Annars vet jag inte så mycket mer, som jag vill göra just nu i alla fall :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Finaflikka
0

Jag hoppas att fotografera fler människor, och planen för år 2013 är största planen att fotografera på Zombiewalk.

Ylva-Li
0

Zombiewalk är jag också lite sugen på faktiskt!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

bgtommyalm
0

Det är inte lätt med planer för 2013 men låt mig försöka. Först hoppas jag att min utställning skall bli som jag hoppas och jag skall få den tid som behövs för redigering och layout för den tillhörande boken. Sen vore det skönt om krokodilen äntligen ville acceptera mig som ett stående inslag i tillvaron och inte dök under vatttenytan så fort jag visar mig. Skulle sedan Lejonhuvuds-tamarinerna sluta använda mig som sittplats och istället sitta framför kameran mer än 3 sekunder skulle jag bli gladare.

En önskan är att hitta en modell för varaktigt samarbete som inte är präglad av alla de mediebilder av modeller. Kort sagt, hon är inte guds gåva till fotograferna utan vill utvecklas.

Kan jag också tillföra något ytterligare här på sajten och utveckla mig själv och medlemmarna så blir jag nöjdare.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Ylva-Li
0

#4 Spännande det låter!
Utställningar är alltid roligt. Vad är det för tema?

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

bgtommyalm
0

En permanent "utsmyckning" eller utställning som är rent dokumentär.

http://ettarifridhem.blogspot.se/#!/2012/03/genom-stort-tillmotesgaende-fran-bert.html

Blir också en bok om projektet på ca 300 sidor med 80% bilder, 20% text.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Ylva-Li
0

Roligt!

Jag ställde ut precis i början av min "karriär". Något jag lite smått ångrar idag. Var mest kattbilder, så well, min stad ser mig som kattfotografen. ;) (Ska till och byta namn så det blir mer uppenbart att jag fotar allt.)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

deleteduser
0

Eftersom att jag står på den andra sidan kameran än de flesta här inne är det lite svårare att säga exakt vad jag vill göra. Jag hoppas helt enkelt på att jag får många uppdrag så jag får bygga ut min portfolio och lära mig så mycket som möjligt :)