Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettkritik-tack
Läst 2016 ggr
[Linneape]
2012-12-05 09:00
0

kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På skolan har vi just nu en kurs som heter estetisk kommuntikation. där ska man uttrycka sig på olika sätt. jag valde att uttrycka mig i fotografier. och vi skulle uttrycka oss till en dubsteplåt. jag tyckte den kändes väldigt rå och hemskt på något vis så dessa blev mina bilder! och skulle gärna vilja ha kritk på dem.

[Linneape]
2012-12-05 09:00
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

andra bilden

[Rhodugune]
2012-12-05 18:25
2

Väldigt tarka bilder, jag blev väldigt förtjust i båda två, de känns som om de hör ihop. :)
Jag ska skriva lite mer konstruktivt när jag blivit av med febern jag har, min hjärna är som sirap just nu. hehe

bgtommyalm
2012-12-05 18:47
1

Den första gillar jag även om den rent fototekniskt har en del att önska. Men jag ser den hellre som konst. Den andra har mindre bra skärpa och ser avkapad ut. Du jobbar med din utveckling och du jobbar bra med den så kör på. Alla kan inte gilla vad du gör men en del gör det säkert och det är bara att kämpa på.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

[Linneape]
2012-12-05 19:53
0

tack för er kritk! och som du säger #2 så kan man inte gilla andras bilder alltid och man kanske gör dessa fototekniska fel pågrund av att skapa känslan, precis som du beskriver som konst!

men är glad för er kritik tack:D

Ylva-Li
2012-12-06 11:29
0

Första bilden gillar jag! Den är lite creepy på nåt sätt. Jag gillar även färgsättningen. :)
Den andra bilden säger mig inte så mycket, dessvärre. Iom att det bara är en torso så saknar man kontakt med objektet. Jag hade nog tagit med lite hals också. Som den är nu känns det väldigt abrubt avkapat.

Bra jobbat!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||