Sista ordet?
Jag är den första att beklaga att modellfototävlingen inte blev vad vare sig jag elller de tävlande önskade. Jag råder tyvärr inte över sjukdom och så vissen som jag var under en tid har jag aldrig varit i närheten av. Jag tänker inte ett ögonblick skylla ifrån mig utan lovar bara att nästa tävling blir det bättre ordning på, för fler tävlingar blir det. Jag tror just nu att nästa tävling blir bedömd av en jury på något sätt, vi får se framöver.
Jag har nu lagt några timmar på att försöka rekonstruera omröstningen. Jag har gått igenom mina PM från Medarbetare och tävlande, läst kommentarerna i omröstningstråden och lagt pussel på alla sätt.
Bild nr 21 vann, så långt är klart och jag har varit i kontakt med vinnaren som hade bra koll på läget. 2:an och 3:an som blev lovade Insider av iFokus är jag inte 100% säker på men som jag fått fram är det bild 5 och 22.
Nu ger jag alla fram till och med torsdag 8/11 en chans att yttra sig över mitt preliminära beslut om 2:a och 3:a. Ettan är klar oavsett om någon har synpunkter på det. Jag vill ha någon form av "bevis" på att andra har vunnit Insider-priserna inte bara tyckanden. Bättre än så här blir det inte och det hoppas jag alla kan acceptera. Bra så?
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus