Dugligt?
Mycket bra bild! Jag tycker verkligen om energin som bilden utstrålar, rörelsen. Jag är ingen expert på modeller, hållningar eller vad som är viktigt att tänka på som modell, men om jag ska analysera själva bilden måste jag säga att jag är mycket förtjust.
Lycka till!
Tack så jättemycket! Vad roligt att höra. Bilden var inget jag ansträngde mig på, så det var roligt att höra trots allt!
Den viktigaste egenskapen hos en modell tycker jag är att modellen känner sig bekväm framför kameran, utan det går det inte att får bra bilder.
Nu är det inte lätt att känna sig avslappnad på en gång när man fotas en en ny person, så det kan vara en god idé att hitta någon man har gemansamt och ha lite roligt, så är det lätta att slappna av.
Lycka till, jag gillar bilden på dig, önskar att du tittat upp lite så man såg ditt ansikte också. :)
Svårt att uttala mig på grundval av en enda bild men jag instämmer i #3. Hitta någon fotograf som du kan inleda ett samarbete med och som du litar på. Jag själv försöker alltid etablera ett långsiktigt samarbete med mina modeller, det tjänar bpåde modell och fotograf på.
Jobba vidare på att lära känna dig själv och dina starka sidor som modell. Prova olika poser framför en spegel och försök vara avspänd och dig själv. Fyll gärna i lite om dig själv på din personliga sida, det underlättar för mina kommentarer och det är roligare att kommunicera med någon man vet lite mer om.
Lycka till!
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus