Posta favoritbilder!
Har ni fotat en person och blev riktigt nöjd med bilderna, eller har ni själva blivit fotograferade och blivit nöjda med era prestationer som modell?
Posta era favoritbilder här! Egenfotat eller tillstånd från fotografen enbart.
Beskriv gärna fotograferingen, vad som gick bra, vad som gick dåligt, vad som gjorde det så roligt, följde ni ett visst tema, mm.
Tycker att detta är såååå kul att se och läsa!
Detta är ett foto som jag tycker helt okej om, fotat av Beatrice Jalkelöv, min klasskamrat och photo buddy. Jag som står modell, länge sedan, hade ju hår och allt. Gult var det med. Men ack, vad jag tycker att bilden framhäver mina fina sidor. Trots dess övriga tråkighet. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Fotad av Bea igen, temat var "fobier" - hemskt att ha den där piprensarspindeln i ansiktet ska ni veta.
Lite medioker redigering men det passade ämnet.
Synd att vi fotade detta innan jag rakade av mig håret också, det var meningen att håret skulle synas så lite som möjligt nämligen. 
Och så sista bilden för idag!
Denna är fotad av mig själv, med självutlösare självfallet. Den är så fel på alla vis, egentligen. Ofixat hår, ofixat ansikte, julbäddad säng och tråkiga inställningar på kameran, fotade även med blixt vilket jag avskyr.
Men ja, jag tycker om den!
Tänkte lite Snövit över det hela.
Spegel, spegel på väggen där, säg att jag vackrast i världen är…
Här är min favoritbild för tillfället, jag och fotografen Leif Hanell (sturefotografen.se) hördes av via en grupp på facebook, och då jag skulle upp till sthlm några dagar senare passade det perfekt.
Med min kompis som MUA åkte vi iväg till Jörvelns slott (?) och till en lada som låg där bredvid.
Hade många roliga timmar ihop, temat var i första hand Rock tema med gitarren, och vi fick mycket snygga bilder, tills det började regna och vi kände att det var slut för dagen då det regnade in i ladan… ^^
Varför just denna bilden blev min favorit vet jag inte riktigt. Lite cowgirl känsla, men med lite mer attityd. :)
Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com
Instagram: @metnalized