Svart och vitt
När jag och min bästa vän träffas är det väldigt ofta porträttfoto på schemat och sist vi träffades provade vi lite annorlunda tänk och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Vad tycker ni?
/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se
Jag tycker det är en fin bild. "Skarpt" uttryck i ansiktet av modellen(du?). Fokusen ligger rätt på ögat tycker jag och det är underbart :)
Måste fråga: Hur mycket/starkt är bilden redigerad? Tycker där är några mindre "missar" (om man kan kalla det de) i redigeringen. Men jag kan vara väldigt petig när det kommer till det ibland :P
Som sagt: En väldigt fin bild med "starkt" uttryck. (vet inte vilket ord jag ska uttrycka mig med annars;) )
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tack så mycket!
Min plats är alltid bakom kameran så det är min fina vän som står framför :) Jag har även redigerat den, tagit bort blemor, skärpt upp ögat lite samt lagt upp lite kontrast. Vill gärna veta vilka missar jag gjort så jag kan göra bättre nästa gång, vill du jag ska visa originalbilden?
/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se
Det här är en kul bild, skärpan ligger helt rätt på ögat. Men skärpedjupet kunde varit lite längre. Bilden är också lite utbränd i högdagrarna. Men du gör i stort ett bra jobb bakom kameran.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus