Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettjag-söker-modell
Läst 1976 ggr
born2b
0

Betaluppdrag

Söker en kvinnlig modell i 18-25 år åldern. Med rätt modell kan det bli återkommande betaluppdrag. En bekant har börjat sy och designa kläder (klänningar, byxklänningar och tryck på t-shirts) och bett mig ordna fram en modell. Vid intresse mejla någon bild på dig själv i helfigur och dina mått. 

born2b@spray.se 

OBS! 

svarar EJ på inlägg här, svarar endast på email!

ronniepersson.daportfolio.com

leemland
0

Skriv gärna vilken stad det gäller. 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

born2b
0

Har fått två svar härifrån och de hade faktiskt båda två tittat in på min profil och sett var jag bor…  :)

leemland
1

Va trevligt :) Ber om ursäkt, tänkte inte så långt som att gå in och kolla profilen :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Metnal
0

Hade det varit möjligt att få kläderna postade är jag alltid intresserad av trevliga samarbeten :)

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

Varga
0

Säger detsamma som #4, men skickar iväg ett mejl också ^_^

born2b
0

Förutom t-shirtsen med tryck så har hon skräddarsytt plaggen till modellen så att de ska sitta perfekt. Så att posta kläderna har aldrig varit på tal… 

Men tack för visat intresse!  :)