Din dröm som fotograf?
Vad är din dröm som fotograf?
Att kunna leva på det eller du vill bara ha det vid sidan om? Om du inte redan är publicerad, skulle du vilja det? Någon speciell tidning/sida/företag?
(ber om ursäkt för ett kanske/något osammanhängande inlägg, hoppas ni förstår min fråga ändå)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag har själv fått för mig att jag skulle vilja bli publicerad i National Geographic. Varför vet jag inte riktigt, men jag gillar känslan och historien i bilderna. Och så gillar jag så klart deras tidning.
Det är nog den enda drömmen jag har just nu inom fotograferingen.
Förr drömde jag alltid om att kunna försörja mig som fotograf, men vet nu att det är väldigt svårt och stentuff konkurrens.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Jag har som dröm mest att få ut mitt budskap inom de olika bilderna jag skapar.
Jag känner att jag inte vill lägga press att behöva tjäna pengar på mitt verk. Jag vill göra mina egna bilder och inte något som någon annan bestämt :)
Så man kan säga jag är en konstfotograf då :) Skulle vara kul att se vad det leder i framtiden. Det är en stor del av mitt liv som jag inte vill leva utan :)