Vad saknar du för utrustning?
Vet inte om en likadan eller liknande tråd innan, men nu gör jag en i alla fall :)
Finns det något du saknar i utrustningsväg? Något du verkligen skulle vilja ha :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Själv så skulle jag verkligen behöva ett bra stadigt stativ i första hand. Det ligger som prio 1 hos mig :P
Sen tror jag det skulle varit bra med en blixt också, men det finns andra saker jag skulle vilja ha innan det :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Längst upp på min lista står ett objektiv…135mm 1,8.
Sen känner jag att jag har det som jag behöver.
Jag skulle säkert behövt kolla över infrastrukturen på IT sidan…Där känner jag att jag inte har det optimalt…Men, men….

En stark extern batteridriven blixt skulle sitta fint. Det kanske kommer nån dag.
Jag skulle vilja ha ett vädertätat hus och till det ett objektiv 18-250 med ljusstyrka 1.4. 4 kortplatser som automatiskt bytte kort efter 150 bilder och en kamerabuffert på 50 bilder. Men annars så är jag nöjd med min tunga ryggsäck.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus