Fotade en tjej
Ja faktiskt! Fotade nånting annat än mig själv. ;)
Min tid ägnas mest just nu åt barnfotografering då det är där jag är inriktad. Men ibland så vill jag fota bara vanliga porträtt.
Bjöd över en vän och dessa blev till.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Vad vacker hon är :)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Vacker modell, fina ögon. Vad duktig du är!🌺
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Riktigt fina Ylva-Li ! :)
Gillar dom båda, inget att anmärka alls på dom :) Jag gillar verkligen känslan i bilderna.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
När det gäller dig och dina bilder blir jag lite petig eftersom jag vet att du kan och vill utvecklas. Först och främst du kan fotografera.
Modellens vänstra ögonbryn är betydligt svartare än det högra och jag tror inte det beror på ljuset. Modellens naglar lite trista. Mest på andra bilden. I andra bilden är det något "krafs i vänsterögat.
En rent personlig synpunkt är att jag ville ha lite mer krispighet i bilderna.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus
#5 Tack! :)
Shit! Ögonbrynen har jag inte sett.. Och då petade jag ändå dit mer svärta på det ljusare. Tror du menar tvärt om dock? Det vänstra är ljusare på båda ser jag.
Håller med om naglarna. Jag har förvisso massa nagellack, men orkade inte hålla på med sånt också. ;) Hon stylade sig själv innan.
Hm, måste ha missat skräpet i ögat. Måste kika på det närmare sen.
Normalt sett brukar jag vilja ha mer skärpa i bilderna. Men här ville jag efterlikna äldre porträtt, fast nytt. Därav valet av färg också. Nu är de förvisso mycket skarpare i original än vad de blir här.
Övriga: Tack! :) Ja visst är hon vacker! Vi har lite planer att fota 50-tal nån gång också.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||