Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettmina-bilder
Läst 1311 ggr
NoomiB
0

Rockfoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in några rockfoton, som i mitt tycke ändå kan platsa här.

Den förste är Ihsahn….men kunde ju lika gärna hetat " En man och hans gitarr" . :)

NoomiB
1

Doro Pesch.

Tack Morphogenesis och Paltn för att ni gjorde mig uppmärksam på att jag skrev en bokstav fel på hennes efternamn. Ändrat nu så det är rätt.

NoomiB
1

Naglfar

Morphogenesis
0

#1. Det verkar ha smugit sig in ett T istället för ett P i efternamnet =)

Paltn
0

Bra bilder, särskilt de två senare, Doro och Naglfar. Riktigt bra fångat, vid två bra tillfället.

Vill dock rätta med att hon heter "Pesch" i efternamn ;)

// Paltfan

NoomiB
0

# 3 och #4 Först…det klart hon heter Pesch, slog mig precis innan jag kollade tråden här att jag nog skrev en bokstav fel ( hon fick ena dotterns efternamn :) )

Kan man ändra det?

Alla är fotade på Sweden Rock och speciellt han i Naglfar var riktigt kul att fota…sen kan det ju bero på att jag tycker han är läcker med förstås ;)

Morphogenesis
0

#5. Naglfar-bilden var riktigt fräsig! Kommer ihåg att jag såg dem live för ett antal år sedan på 2000 Decibel.

leemland
0

Otroligt fina bilder! :)
Gillade nog andra bilden bäst tror jag :P Skulle vara varit lite mer fokus på ansiktet :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

NoomiB
0

Tack leemland!

När jag tittar på den bilden får jag känslan att även hon, The Queen of Metal, kan se lite blyg och generad ut (just för att inte hela ansiktet syns.)

Hanna
0

Grymma bilder!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

NoomiB
0

Tack!