Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettfrån-värd-och-medarbeare
Läst 1008 ggr
leemland
4

Ny sajtvärd

Som Tommy tidigare sagt så har han, av olika skäl, lämnat uppdrag som Sajtvärd här inne på Modellfoto. Han har lovat att stanna kvar som Medarbetare och det tackar vi för :) 

Det är i alla fall jag som numera har tagit över som Sajtvärd här inne och hoppas kunna göra ett bra jobb. Jag kommer fortsätt i Tommys spår och upplägg, hoppas ni blir nöjda :) 
Jag är inte så duktig på att skriva presentationer av mig själv men gör ett litet försök ändå :) 

Jag heter Johanna och har ganska nyligen(ca 1 år tillbaka) fått intresse för modellfotograferande. Har alltid gillat att ta foto och köpte min första egna digitalkamera omkring 2006, eller däromkring. Ja, det var lite om mig, vill ni ha reda på något annat får ni helt enkelt fråga :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

pellepiano
1

Vad trevligt att det blir en fortsättning. Jag håller tummarna.

leemland
0

Tack, ska försöka göra så gott jag kan :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

bgtommyalm
1

Lycka till önskar jag dig.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

leemland
0

#3 Tack så mycket! Ska försöka göra mitt bästa :) 
Och stort tack för att du stannar kvar! :)

/ J 

NoomiB
0

Lycka till!

leemland
0

#5 Tack :) Hoppas du stannar kvar som Medarbetare :)

/ J 

NoomiB
0

mmm..jag stannar kvar :)