Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettfrån-värd-och-medarbeare
Läst 1120 ggr
bgtommyalm
2013-12-01 17:15
0

Modellfoto

Jag valde att bli Sajtvärd för Modellfoto av ett enda skäl och det skälet var att jag trodde jag kunde dela med mig av mina kunskaper. Jag försökte att göra det också men tyvärr kom det mycket emellan. Mitt senaste år som fotograf har varit ett av de sämsta i hela livet. Av dessa enkla skäl ville jag lämna över värdskapet till någon som bättre svarade upp mot iFokus och mina egna krav. Tyvärr nappade ingen att ta över så här långt och det smärtar mig. Jag ber ännu en gång att någon av er duktiga medlemmar vill ta över som Sajtvärd. Jag stannar gärna kvar som Medarbetare och om det inte stämmer för dig så kommer jag ändå att finnas kvar på sajten och kommentera och skriva inlägg. Våga nu ta steget att bli Sajtvärd, jag stöder dig efter bästa förmåga. Jag ger sajten en vecka till som Sajtvärd.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

leemland
2013-12-07 17:43
0

Hur har det gått? Har du fått någon efterträdare eller kommer sajten "stängas" ner?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

bgtommyalm
2013-12-08 12:35
0

Nej tyvärr inget napp ännu.

bgtommyalm
2013-12-14 17:08
0

Jag har haft en diskussion med en eventuell efterträdare men är nu lite tveksam till om det finns en ny värd. Imorgon 131215 meddelar jag sajtägarna att jag lämnar som värd. Jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte hinner med att sköta det jag skall. Jag beklagar om jag gör någon ledsen men sajten förtjänar bättre styrning än vad jag just nu klarar. Det finns fortfarande möjlighet att ta över om du känner för det.

bgtommyalm
2013-12-15 18:25
2

Det finns nu en ljusning för sajtens överlevnad. En engagerad medlem är villig att ta över och nu hänger det bara på ägarna av iFokus att godkänna den nya värden. Jag har lovat att stanna kvar som Medarbetare vad det nu kan vara värt men jag har lovat allt stöd och uppmuntran och mitt nästa år i fotovärlden kan rimligen inte bli sämre än det gångna. Min tid som Sajtvärd tar hur som slut idag och jag tackar alla som medverkat med bilder och inlägg.

pellepiano
2013-12-15 22:58
1

Hoppas du får se sajten gå vidare med flagga och modeller i topp ( och fotografer ).