Modellfoto iFokus

Modellfoto

Etikettkritik-tack
Läst 1022 ggr
AmandaChristina
2013-10-02 19:40
14

Kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på bilder som jag tagit på en nära vän, all kritik uppskattas 🙂

AmandaChristina
2013-10-02 19:40
13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild 😃

bgtommyalm
2013-10-03 14:27
0

Ettan är lite sotig i det svarta, annars OK. Tvåan har lite kort skärpedjup och i min smak lite rörig omgivning och bakgrund.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

leemland
2013-10-03 15:01
0

Jag gillar verkligen den första bilden . Den känns så rogivande på något sätt :) Jag tänker på att den kanske är lite sned? Om man följer fönsterkarmen hon sitter på, men de kan va jag bara  :P 

Andra bilden: Hennes ansikte känns lite utsmetat och ljust. Men annars en bra bild :) Jag tycker burkarna ger bilden lite karaktär eller vad man kan säga.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

AmandaChristina
2013-10-03 15:42
6

#2 Utveckla gärna ditt svar, förstår inte riktigt vad du menar med sotig! Annars, tack för kritiken 🙂

#3 Tack! Det skulle inte förvåna mig om den var lite sne, de var väldigt svårt att försöka få bilderna att se någorlunda raka ut med tanke på hur snett allt i huset var 😉

Jo, de stämmer nog. Lite överexponerad kanske. Jag gillar också burkarna i bilden, tog bilden på det där sättet just för att få lite karaktär i den 🙂

bgtommyalm
2013-10-03 18:47
0

#4, det finns inga detaljer i de svarta partierna

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

AmandaChristina
2013-10-03 20:16
7

#5 Tackar tackar, då har man lärt sig något nytt idag 🙂