kritik tack!
#0 Fin, men stången framför dig stör bilden ganska mycket, sedan tycker jag fokusen sitter mer på trappan än på dig. Antar att den som fotade hade auto? Rekommenderar att man kör manuellt när man fotar människor. Fin bakgrund förutom det att den här runda saken på vägen bakom dig, däri är det liksom tre sträck, väldigt ljusa och med bakgrunden som är så mörk passar det inte riktigt. Fin pose annars, snygga kläder till omgivningen.
#1 Fin bakgrund, bra skärpa och du är också jätte fin. Jätte bra bild helt enkelt!
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
det är jag som har fotat. inte som står modell. "2
#3 Okej trodde det :)
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Jag vill bara säga att båda bilderna är fina :) Men du ville ju ha hård kritik så då får jag ge dig lite :P
Bild 1: Jag tycker ansiktet på modellen är lite för mörkt, hade velat se ögonen lite mer. Och jag vet inte om du kunde ändra på det eller de är så, men trappan/räcket hon sitter på hade jag velat ha rakt. Men som sagt en väldigt fin bild ändå :)
Bild 2: I mina ögon är modellen lite för blek och hon ser lite besvärad ut både i ansiktet och med armarna. Men överlag en väldigt fin bild :) Tycker inte det finns så mycket att säga om de :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Bara av nyfikenhet, är ni på skarins? :)
tack för all er kritik! roligt att få höra hur andra upplever bilder man tagit.
#6 det är vi! är du också skellefteåbo?
Hehe japp, bor bara några hundra meter därifrån :)
Hård? OK då kör vi.
Ettan.
En rekordrörig bild på en oengagerad modell som inte kan posera. Ben ställningen är förfärlig och handen vid benen ser död ut. Vad förmedlar omgivningen och pälsen.
Tvåan.
Halvnaket eller mycket hud har jag inget emot men då skall huden ha struktur.
Nej det här var inte i min smak, du kan bättre än så.
Önskar dig en bra dag. Tror mer på kunskap än på prylar!
Medarbetare på Modellfoto i Fokus