Annons:
Etikettteknik
Läst 1291 ggr
bgtommyalm
2014-12-29 17:32

Fotokurs?

I början av året skrev jag på en av mina bloggar en fotokurs för nybörjare.

 Eftersom läsningarna var för få i förhållande till arbetet så la jag ner bloggen. Det finns visserligen alldeles utmärkta förklaringar till både ISO, bländare och annat här på iFokus men här på Modellfoto saknas det.

Alla mina inlägg på min blogg finns kvar och går lätt att kopiera över hit men frågan är om det tillför er medlemmar något. Jag kan tänka mig att bygga på kursen om det finns intresse för det.
Men om jag skall lägga ner arbetet så krävs det en positiv respons från medlemmarna och också ett godkännande från sajtvärden "leemland".

Nu låter jag er avgöra om det skall bli mina förklaringar till ISO, slutare, bländare och annat mysko här på Modellfoto iFokus. Förklaringarna är inte strikt vetenskapliga utan ligger på en nivå som skall begripas av nybörjare och de som kommit en bit på väg.

Nu ser jag fram emot era kommentarer!

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

Annons:
bgtommyalm
2014-12-30 18:10
#1

Och det blev det så långt inga.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

leemland
2014-12-30 20:50
#2

Tycker personligen detta låter bra!  Gillar bloggen och tittar in lite då och då(borde läsa där mer 😛) , tycker den är lätt att förstå . 

Du har självklart mitt godkännande att göra detta om/när du känner för det 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: